A Kovirami Program Szülés utáni 6 hetes programjának felelősségvállalási nyilatkozata

A Kovirami Program Szülés utáni 6 hetes programjában olyan videókat találsz, melyek a várandósságot követően, azaz szülés után segítik a női test helyes regenerációját és hozzájárulnak a fitt és egészséges életmód kialakításához.

A sportvideókban Nagy-Kovács Ramóna instruál végig, aki a felvételek idején szintén szülést követően a regeneráció időszakában volt, így mindent hitelesen és életszerűen mutat be. Az általa összekészített tornák és edzések profi szakmai alapokon nyugszanak. Rami 18 éves versenysportmúlttal rendelkezik, az egészséges életmód gyermekkora óta része a mindennapjainak, emellett tanulmányait is a sport vonalán folytatta: Testnevelési Egyetem Bsc, Testnevelő- Aerobik edző szak, MA képzés Testnevelő-Gyógytestnevelő, Személyi edző képzés az IWI Nemzetközi Fitnesziskolában. Almásy Mozgásakadémia Fitmummy pre- és posztnatális tréning, IWI Nemzetközi Fitnesziskola Pre-és Postnatal Trénerképzés.

Bár a regenerációs tornák nem megerőltetőek, hiszen a szervezet regenerációja a cél, azaz hogy szépen lassan, fokozatosan újra erősítsük az izmokat és az ideg-izom kapcsolatokat, viszont ebben az esetben is fontos előkészületi szabályok vannak, melyeket be kell tartani, ha szülést követően szeretnénk tornázni

Az első és legfontosabb, hogy konzultálj kezelőorvosoddal és ha ő zöld utat adott, elkezdheted a regenerációs tornát, ha:

  • Közvetlenül a torna előtt nem érzed magad rosszul
  • Minden körülmény adott a biztonságos edzéshez (pl. csúszásmentes felület)
  • Ha úgy érzed, jól esne a testmozgás
  • Ha edzés közben a következőket tapasztalod magadon, azonnal abba kell hagynod a sportot: szédülés, légszomj, ájulásközeli állapot, tartósan magas (150 bpm feletti) pulzusszám, hányinger, fejfájás, túlzott izzadás, túlhevülés, hasfájás, vérzés, izomgyengeség/fájdalom, erős hát-, szemérem- vagy medencefájdalom.

A Szülés utáni 6 hetes programban szereplő videók nem minősülnek gyógytornának, azok elvégzését komplikációk vagy bármilyen betegség megléte alatt nem ajánljuk.

A Szülés utáni 6 hetes programban szereplő edzéseket csak és kizárólag saját felelősségre végezheted, a készítő semmilyen sérülésért, komplikációért nem vállal felelősséget.

A Kovirami Program Szülés utáni 6 hetes programjának megvásárlásával elfogadod a felelősségvállalási nyilatkozatot.

Mielőtt belevágnál a tornákba, konzultálj orvosoddal, mérd fel saját állapotodat és jóllétedet, és ha minden oldalról engedélyezett a sport, vágj bele az edzésekbe, sportolj, légy fitt és tégy jót magadnak és babádnak is! 🙂